Корпорація "Біосфера", одна з провідних на ринку з виробництва та дистрибуції товарів для дому, планує у 2025 році збільшити виручку в середньому на 20% у порівнянні з 2024 роком - мінімум до 8,5 млрд грн, повідомив засновник та CEO корпорації Андрій Здесенко.
"Бізнес корпорації активно розвивається, зростає в Україні та за кордоном. Усі групи, ключові бізнеси у 2024 році досягли десь 7,5 млрд грн (виручки - ІФ-У). До попереднього року це динаміка десь 20%, ставимо для себе також 20% в середньому на наступний рік", - сказав він 26 лютого в ефірі Business Breakfast, організованому Forbes.
За його словами, в минулому році корпорація стала менш прибутковою, оскільки "зростають сировина, логістика, енергоносії, інфляція, зарплати".
На запитання про розмір отриманого прибутку Здесенко відповів: "Треба розбиратися".
"Але у нас є рівень, тому для різних бізнесів різний рівень. Наприклад, чай, в який ми інвестуємо, він зараз збитковий і серйозно збитковий. Ми дуже активно інвестуємо в експансію, в український ринок, в рекламу, в маркетинг. Акціонуємося, тому там серйозний мінус. І ми плануємо десь під кінець року вже вийти на позитивний нуль і далі мати прибуток", - уточнив він.
За його словами, в минулому році 70% виручки припадало на Україну, 30% - за кордоном.
"Наша амбіція - через три роки досягти 50% Україна, 50% - за кордоном. І ми не вважаємо, що наш європейський бізнес це експорт. Тому що, наприклад, в Румунії у нас виробництво, бренд, своя торгова команда, свій маркетинг, офіс у Бухаресті. І для нас румунський ринок, як і австрійський ринок - це домашній ринок", - пояснив Здесенко.
Говорячи про розвиток виробництва чаю Graff, який більше року тому вийшов на ринок України, Здесенко повідомив, що в виробництво, обладнання, сировину інвестовано близько EUR5 млн.
Він оцінив частку бренду Graff на ринку на рівні 3-5%, а до кінця року її планується довести до 10%.
"Ми не тільки зробили виробництво чаю, в минулому році ми придбали цікавий завод з виробництва професійної хімії для нашого напрямку в Biosphere Professional. І топ-менеджер став партнером і інвестував свої гроші", - розповів CEO "Біосфери".
Здесенко уточнив, що завод знаходиться у Славутичі, «недалеко від білоруського кордону».
"Тому у нас в Україні вже, можна сказати, шість виробництв. І новий напрямок називається ІМО", - розповів він.
Згідно з даними opendatadot, ТОВ "ІМО" («Індустріальне миюче обладнання»), зареєстроване в Києві у 2016 році, а кінцевим бенефіціаром з грудня 2023 року є Здесенко з часткою 79%, тоді як Сергію Агібалову належить 20%.
Корпорація "Біосфера" працює в Україні більше 25 років. У продуктовому портфелі - більше 1 тис. найменувань під 16 власними торговими марками ("Фрекен БОК", "Файний бонус", Vortex, Лайкит, Smile, Smile Baby, Superfresh, Bambik, Novita, Lady Cotton, Alufix, PRO service, GoWipes, "Чиста Перемога", Pany Blisk і PoketMon). Корпорація є офіційним дистриб'ютором таких міжнародних брендів, як TORK, Selpak і Fantom.
Мощності корпорації в Україні представлені заводами загальною виробничою площею 35 тис. кв. м в Дніпропетровській, Київській та Хмельницькій областях, а також логістичними комплексами площею 30 тис. кв. м. Спільно з французькою Groupe Lemoine "Біосфера" також володіє заводом в Естонії з виробництва ватної продукції площею 8,5 тис. кв. м.
В кінці 2023 року було відкрито новий напрямок FOOD з власним виробництвом Cupsoul, представлене такими брендами чаю, як Graff, Ritz Barton та інші.