Торговельна мережа "АТБ-маркет" запустила нову власну торгову марку "День у День", повідомляє прес-служба компанії.
"Щодня клієнти АТБ обирають продукцію, яка стає невід'ємною частиною їхнього життя, і назва "День у День" символізує цю безперервну підтримку та увагу до потреб покупців. Для нас важливо, щоб бренд "День у День" асоціювався не лише з якістю та економією, а й викликав у людей відчуття щоденної турботи про себе та позитивні емоції", - говорить директор з маркетингу "АТБ-маркету" Олексій Юр'єв, якого цитує прес-служба.
Продукція під брендом "День у День" вже доступна на полицях магазинів АТБ. Вона охоплює практично всі категорії товарів (серветки, мило, шампуні та інші засоби гігієни, чай, солодощі, кисломолочні продукти тощо).
Нова торгова марка стала четвертою власною ТМ торговельної мережі АТБ.
Прес-служба уточнює, що в ціновій лінійці нова ТМ "День у День" розташувалася між бюджетною ТМ "Розумний вибір" і ТМ "Своєму лінія", що пропонує товари сегмента середній плюс. Преміум-сегмент товарів у магазинах найбільшої вітчизняної торговельної мережі представлений ТМ "De Luxe Foods & Goods Selected".
Повідомляється, що сьогодні товари власних торгових марок АТБ складають близько третини загального асортименту магазинів. Вони виготовляються за замовленням АТБ, і до їх якості пред'являються жорсткі вимоги, за дотриманням яких стежить власна лабораторія компанії. Товари проходять перевірку за всіма органолептичними показниками.
Корпорація "АТБ" – об'єднання великих українських підприємств, які здійснюють діяльність у таких сферах бізнесу, як роздрібна торгівля, управління активами, виробництво та продаж продуктів харчування, надання послуг у сфері спорту та відпочинку. На її підприємствах працює понад 70 тис. осіб.
За підсумками 2023 року АТБ сплатила 25,06 млрд грн податків і зборів. Незважаючи на негативні фактори, викликані війною, цей показник на 4,62 млрд грн перевищив фінансові результати 2022 року (20,44 млрд грн).
Роздрібна мережа корпорації станом на 15 липня 2024 року налічує 1228 магазинів проти 1316 магазинів у січні 2022 року.